IT naujienos

„L’ORÉAL“ žengia į metavisatą: pirmoji kelių grožio prekių ženklų partnerystė su avatarų platforma

„L’Oréal“ ir metavisatos avatarų platformos „Ready Player Me“ partnerystė skatina autentiškumą, kūrybiškumą ir saviraišką metavisatoje

Bendrovė „L’Oréal“ paskelbė apie partnerystę su „Ready Player Me“, lyderiaujančia žaidimų avatarų platforma metavisatoje. „Ready Player Me“ kuriant savo virtualų atvaizdą, kurį galima naudoti daugiau nei 4 tūkst. platformų ir programėlių visame pasaulyje, siūloma pasitelkti išskirtinius, pirmaujančius grupės prekės ženklus „Maybelline New York“ ir „L’Oréal Professionnel“ makiažo bei šukuosenų įvaizdžius.

Bendradarbiaudami su žinomais makiažo, šukuosenų meistrais ir trimačio vaizdo menininkais, abu prekių ženklai siūlo rinktinius įvaizdžius, kuriuos kartu sukūrė 3D dizaineris ir kūrėjas Evanas Rochette‘as. Pirmaujantis pasaulyje kosmetikos prekės ženklas „Maybelline New York“ metavisatoje siūlo penkis vizažo įvaizdžius, suteikdamas galimybę kūrybiškai išreikšti save per išvaizdą virtualiame kontekste. Plaukų profesionalų industrijos lyderis „L’Oréal Professionnel“ taip pat siūlo penkis įkvepiančius, tendencijomis paremtus šukuosenų modelius, kuriais plėtoja kūrybiškumo ribas ir skatina neribotas virtualaus stiliaus išraiškas.

Visi šie įvaizdžiai yra pasiekiami „Ready Player Me“ platformoje. Ši partnerystė pabrėžia „L’Oréal“ susidomėjimą metavisata, siekiant efektyviau pasiekti vartotojus nuolat besikeičiančiame pasaulyje ir pasiūlyti jiems naujų produktų bei paslaugų.

„Mes tikime, kad grožio ateitis bus fizinė, skaitmeninė ir virtuali, – sako Asmita Dubey, „L’Oréal” grupės skaitmeninės rinkodaros vadovė. – Mūsų prekių ženklai kuria naujas, įtraukiančias ir virtualias patirtis, išnaudodami virtualias erdves, žaidimų pritaikymo galimybes, reklamą virtualiame pasaulyje ir virtualius ambasadorius bei nuomonės formuotojus. Džiaugiamės klodami pamatus grožio ateičiai „Web3“ ir metavisatoje.“

„Maybelline New York“ makiažo įvaizdžiai ir „L’Oréal Professionnel“ šukuosenos nuostabiai papildo „Ready Player Me“ platformą, – sako Timmu Tõke, „Ready Player Me“ vadovas ir bendraįkūrėjas. – Negalime atsidžiaugti bendradarbiavimu su „L’Oréal“ ir jų avataro individualizavimo funkcijomis savo avataro kūrimo sistemoje ir su „Ready Player Me“ suderinamose programose bei žaidimuose, įskaitant „Spatial“, „HiberWorld“ ir „VRChat“.“

„L’Oréal” grupės „Metaverse3“ vadovė Camille Kroely juos papildo: „Ši partnerystė leidžia mums geriau suprasti vartotojų apetitą virtualiam grožiui ir patobulinti grožio patirtis. Pasaulyje žaidžia daugiau nei trys milijardai žmonių, todėl mums svarbu ištyrinėti naujus grožio modelius, o taip pat užtikrinti, kad ši patirtis taptų prieinamesnė ir labiau įtraukianti. Pasitelkdami kūrybiškumą, technologijas ir „L’Oréal“ grožio meistrų kompetenciją, siekiame pasiūlyti saviraiškos erdvę, atspindinčią mūsų įvairovę ne tik fiziniame pasaulyje.“

Apie „L’Oréal”
Daugiau nei 110 metų „L’Oréal“, pasaulyje užimanti lyderės pozicijas grožio srityje, dedikuoja save tik vienam tikslui – išpildyti viso pasaulio vartotojų grožio ambicijas. Mūsų tikslas – kurti grožį, kuris keičia pasaulį – apibrėžia mūsų požiūrį į grožį, kaip įtraukų, etišką, dosnų ir įsipareigojusį siekti socialinio ir aplinkos tvarumo. Turėdami platų 35 tarptautinių prekių ženklų portfolio ir ambicingus tvarumo įsipareigojimus pagal mūsų programą „L’Oréal – ateičiai”, kiekvienam žmogui visuose pasaulio kraštuose siūlome geriausią kokybę, veiksmingumą, saugumą, nuoširdumą ir atsakomybę, kartu puoselėdami grožį jo begalinėje įvairovėje.
Turėdama 85 400 atsidavusių darbuotojų, subalansuotą geografinį išsidėstymą ir pardavimus visuose platinimo tinkluose (elektroninėje prekyboje, masinėje rinkoje, universalinėse parduotuvėse, vaistinėse, kirpyklose, firminėje ir kelionių mažmeninėje prekyboje), Grupė 2021 m. pasiekė 32,28 mlrd. eurų apyvartą. Turėdama 20 mokslinių tyrimų centrų 11-oje pasaulio šalių ir specialią mokslinių tyrimų ir inovacijų komandą, kurią sudaro daugiau nei 4000 mokslininkų ir 3000 technologijų specialistų, „L’Oréal” yra sutelkusi dėmesį į grožio ateities išradimą ir siekį tapti grožio technologijų lydere.
Daugiau informacijos tinklapyje https://www.loreal.com/en/mediaroom

Parašykite komentarą