Verslas

„Varle.lt“ pusmečio rezultatai viršijo lūkesčius: ketvirtadaliu išaugo naujų klientų ratas, padaugėjo verslo partnerių

Prekybos centrą internete „Varle.lt“ valdanti bendrovė UAB „Varle“ stabiliai auga: pirmojo šių metų pusmečio rezultatai pranoko lūkesčius. Bendrovės apyvarta pasiekė daugiau nei 42,6 mln. eurų, 11 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
Naujų klientų skaičius išaugo 24 proc. o prie marketplace platformos prisijungė dar 171 Lietuvos įmonė.
„Pirmojo šių metų pusmečio rezultatai džiugina ir patvirtina, kad esame ne tik Mylimiausia elektroninė parduotuvė Lietuvoje, bet ir patraukli verslo plėtros platforma smulkiam bei vidutiniam verslui auginti pardavimus.
Toliau skatiname verslus jungtis prie marketplace platformos neimdami jokio mėnesinio mokesčio bei pinigus sumokėdami iškart po prekių pardavimo, – sako prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas Marius Butauskas.
– Šiais metais toliau laikomės žemos kainos strategijos, taikome išskirtines sąlygas savo klientams: tęsiame nemokamą prekių pristatymą į paštomatus ir išsimokėjimą per 10 mėnesių be jokio pabrangimo.“
UAB „Varle“ tęsia investicijas į marketplace plėtrą, informacines technologijas, dirbtinį intelektą, gerą klientų patirtį, pristatymo greitį. Prekių asortimentą išplėtė iki daugiau nei 2,5 milijonų skirtingų prekių.
„Po pandemijos pirkėjai vis labiau linkę taupyti laiką, pirkti internetu, nes tai patogiau, pigiau ir suteikia daug platesnį prekių pasirinkimą. Tačiau vis dar yra didelė dalis pirkėjų, kurie nori prekes atsiimti parduotuvėje“, – pastebėjimais dalinasi M. Butauskas.
Pastarosiomis dienomis didžiausią pirkėjų krepšelio dalį sudaro mokyklinės prekės. Artėjant rugsėjo pirmajai tėvams patogu viską rasti vienoje vietoje nesiblaškant po prekybos centrus ir nesistumdant eilėse.
Populiariausios mokyklinės prekės, kurias tėvai perka internetu, kuprinės, nešiojami kompiuteriai, kanceliarijos priemonės, el. skaityklės, išmanūs laikrodžiai, ausinės, mobilūs telefonai (ypač pigesni), monitoriai, spausdintuvai, gertuvės ir užkandžių indeliai, sporto bateliai, sekimo davikliai, Apple „Airtag“ ir Galaxy „Smarttag“.
„Pastebėjome, kad tėvai vis dažniau ir daugiau internetu perka vaikams ir baldus: rašomojo stalus bei kėdes.
Pats esu keturių vaikų tėvas, žinau, kiek reikia skirti laiko ir energijos, kad paruoštume vaikus naujiems mokslo metams. Todėl stengiamės, kiek galime palengvinti ir atpiginti tėvams gyvenimą,“ – prisipažįsta prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas.

Parašykite komentarą