Laisvalaikis

Pusės milijono svečių laukianti jubiliejinė „Jūros šventė“ jau turi ir pagrindinį rėmėją

„Jūra tinka kiekvienam!“ – šitokiu šūkiu visus svečius šiemet pasitiks jau 60-oji Jūros šventė. Paskutinį liepos savaitgalį svečius pakviesiantis didžiausias vasaros renginys tikisi sulaukti maždaug 500 tūkst. lankytojų. Trečiadienį, gegužės 29 d., Klaipėdoje oficialiai paskelbtas Pagrindinis šventės rėmėjas – juo tapo bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) prekės ženklas „Švyturys Nealkoholinis“.

Šventė ir jos tradicijos

„Šiemet švęsime 60-ąją Jūros šventę, o pačiai šventės tradicijai jau sukanka 85-eri. Kai kalbame apie tai, kad Klaipėdoje vyksta didžiausias vasaros renginys, turėtume nepamiršti, kad jis turi ilgą, gražią ir prasmingą tradiciją, kurios esmė – stiprinti mūsų žmonių pasididžiavimą, jog turime didžiulį turtą – jūrą, esame jūrinės valstybės žmonės, tad ir gyvename, ir svajojame šiek tiek kitaip – laisviau, kūrybiškiau, jausdami beribį horizontą“, – oficialioje rėmimo sutarties pasirašymo ceremonijoje kalbėjo Jūros šventę organizuojančios VšĮ „Klaipėdos šventės“ direktorius Romandas Žiubrys.

R. Žiubrio teigimu, Lietuvoje jau egzistuoja lankymosi Jūros šventėje tradicija. Metai po metų paskutinį liepos savaitgalį žmonės vyksta į Klaipėdą ir vos tik pasibaigus renginiui organizatoriai sulaukia užklausų apie kitų metų šventės datą. Praktika rodo, kad tai ypač svarbu emigrantams, kurie apsilankymą tėvynėje derina ir prie Jūros šventės laiko.

Ilgame šventės tradicijų sąraše ir šiemet nepakitusi lieka dar viena eilutė – pagrindinis renginio rėmėjas. Juo jau daugelį metų išlieka „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA), kuris Jūros šventėje 2019 m. dalyvauja su prekės ženklu „Švyturys Nealkoholinis“.

„Čia, Klaipėdoje, yra „Švyturio“ šaknys, o Jūros šventė buvo, yra ir lieka didžiausia šventė mūsų krašte. Dėl to su malonumu galime pranešti pratęsiantys ilgametę partnerystės tradiciją. Man smagu, kad apie tai pranešame savo namuose – „Švyturys Brewery“. Tikime, kad naujoji atvira darykla papildys Jūros šventės renginių sąrašą ir džiaugiuosi, kad šventė vyks dar arčiau mūsų, aludarių“, – teigė ŠUA vadovas Rolandas Viršilas.

Ceremonijoje dalyvavęs Klaipėdos miesto vadovas Vytautas Grubliauskas pasidžiaugė ilgalaikiu ir produktyviu ryšiu: „Pagarba mūsų ištikimiems draugams ir rėmėjams! Kelią į uostamiestį nuo seno iki šių dienų rodo švyturys. Šiuo jūriniu žodžiu besivadinančių aludarystės meistrų parama leidžia miestui drąsiai kviesti svečius, kurti originalų, įdomų ir ilgam įsimenantį renginį – Jūros šventę“.

Skatins socialinę atsakomybę

ŠUA su Jūros šventės organizatoriais pasirašė ne tik rėmimo sutartį, bet ir atnaujino Atsakingo vartojimo memorandumą, pasirašytą dar 2016-aisiais.

„Drauge kviečiame džiaugtis ir švęsti atsakingai. Su pagrindiniu rėmėju pasirašome atsakingo vartojimo memorandumą. Jame numatome, kad šventės dalyviai turi turėti galimybę rinktis, todėl kiekvienas Jūros šventės prekeivis šalia alkoholinių gėrimų privalo turėti ir nealkoholinio alaus,“ – teigė VšĮ „Klaipėdos šventės“ direktorius.

Jam pritaria ir ŠUA vadovas. Jo teigimu, ŠUA siekia, kad tokia galimybė būtų ne tik Jūros šventėje, bet ir kiekvienoje Lietuvos vietoje, kurioje galima įsigyti šios įmonės gaminamų gėrimų.

„Tiek „Švyturys“, tiek Jūros šventės organizatoriai norime, kad šventės linksmybė būtų kartu su atsakomybe. Todėl siekiame, kad nealkoholinis alus būtų prieinamas visiems šventės dalyviams prekybos vietose. Šiuos principus tvirtinsime ir visoje Lietuvoje renginių metu. Manome, kad toks susitarimas yra naudingas ir patiems pardavėjams, mat nealkoholinis alus kasmet tampa vis populiaresnis. Jo pasiūlyti galintys pardavėjai ne tik stiprins savo socialinę atsakomybę, bet kartu didins ir pardavimus. Be to, jau dabar „GO Nealkoholinis“ bus ir pilstomas, tad papildomų nepatogumų kilti neturėtų“, – sakė R. Viršilas

ŠUA remia vieną svarbiausių Jūros šventės renginių – Didįjį šeštadienio koncertą Kruizinių laivų terminale, kurį tradiciškai vainikuoja fejerverkai. Bendrovė drauge su organizatoriais taip pat pakvies į Pikniko zoną, žaismingų pokalbių ir geros muzikos erdvę, ir šiemet įsikursiančią Kūlių Vartų gatvėje, prie atnaujinto alaus daryklos komplekso. Dar viena ŠUA dovana – aludario Mažvydo Matuko specialiai Jūros šventei sukurtas alus.

Didžiausias vasaros renginys – Jūros šventė – visus į Klaipėdą pakvies liepos 26–28 d.

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai”

Parašykite komentarą