Verslas

„Bitė“ atnaujina visus salonus ‒ tam skirs beveik milijoną

Iki šių metų pabaigos pagal naują konceptą „Bitė Lietuva“ atnaujins visus turimus salonus visoje Lietuvoje. Į atnaujinimus bus investuota beveik milijonas eurų. Bendrovė salonuose siekia dar geriau pristatyti teikiamas paslaugas, tarp kurių ir naujos kartos televizija, naujos kartos 5G ryšio paslaugos, taip pat klientams suteikti daugiau patogumo ir dėmesio.  

„Vienas mūsų tikslų ‒ keisti klientų suvokimą, kas yra „Bitė“. Seniai nebesame tik telekomunikacijų bendrovė, kurioje galima įsigyti, pavyzdžiui, telefoną. Mes teikiame daug skaitmeninių paslaugų, pavyzdžiui, naujos kartos televizijos, siūlome tam pritaikytus įrenginius, daugybę sprendimų verslui. Naujo koncepto salonai leis tai dar geriau atskleisti“, ‒ pranešime žiniasklaidai sako Laimonas Skurdauskas, „Bitė Lietuva“ mažmeninės prekybos vadovas.

Už televizorius daugiau parduoda tik telefonų

Bendrovė siekia geriau atskleisti visą platų siūlomą prekių ir paslaugų spektrą.  

„Bitė“ sparčiai žengia paslaugų namams rinką. Šiandien televizorius ‒ antra pagal populiarumą elektronikos prekė, nusileidžianti tik telefonui. Tai išties didelė kategorija. Prieš keletą metų, kai startavome su „Go3 | BITĖ“ televizija, pradėjome siūlyti šią paslaugą kartu įsigyjant ir televizorių“, ‒ pasakoja L. Skurdauskas.

Jo teigimu, naujuose salonuose išvysime didelius namų paslaugų stendus, kuriuose rasime patrauklų įrenginių asortimentą, pavyzdžiui, populiariausių įstrižainių, t. y. nuo 55 iki 75 colių, televizorius. Klientai turės galimybę juos patogiai apžiūrėti ir palyginti gyvai.

„Šiuo metu Lietuvoje yra 45 „Bitės“ salonai, iš kurių pusė jau dabar atnaujinti. Lapkričio 4 d. Kaune, prekybos centre „Mega“, bus atidarytas didelis, t. y. daugiau nei 100 kvadratinių metrų dydžio, naujo koncepto salonas. Vien į naujas namų paslaugų zonas bei kitus atnaujinimus šiemet skirsime beveik pusę milijono, o kitąmet salonų plėtrai dar skirsime šešiaženklę sumą“, ‒ sako ekspertas.

Naujas konceptas

Anot L. Skurdausko, naujas salonų konceptas buvo sukurtas bendradarbiaujant su dizaineriu, buvusiu „Bitė Latvija“ kolega Daniels Ennss.

„Įdomus faktas, kad jis buvęs mūsų tinklo darbuotojas. D. Ennss įnešė didelį indėlį, kuriant salonų dizainą ir priimant tam tikrus sprendimus. Be abejo, mes ir patys domimės, kokios yra interjero ir prekių pateikimo tendencijos. Taip ir bendradarbiaujame ‒ mes vadovaujamės tuo, kas populiaru, o D. Ennss mums padeda“, ‒ sako mažmeninės prekybos vadovas.

Naujuose salonuose 30 ‒ 50 proc. vietos užims namų paslaugų zonos, kuriose klientai galės ne tik išvysti didelį televizorių asortimentą, bet ir išbandyti televizijos paslaugas. Be to, namų paslaugų stenduose bus transliuojami populiariausi kanalai, pavyzdžiui, filmų, sporto, vaikų ir t. t. Salonų atnaujinimo darbai bus baigti jau šių metų gale.  

Pranešimą paskelbė: Eglė Girdauskaitė, UAB „coagency”

Parašykite komentarą