Verslas

Įdomioji vasaros pardavimų statistika: tūkstančiai tonų arbūzų, iš lyderio pozicijos išstumti bananai ir olimpiniai baseinai vandens

Didžiąją dalį laiko šiltais orais džiuginanti vasara diktuoja atskirą toną pirkėjų krepšeliuose. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, per pirmuosius vasaros mėnesius pirkėjai iš viso įsigijo iki 16 tūkst. tonų vaisių, uogų ir šviežių daržovių. Tikru vasaros hitu jau ne pirmus metus karūnuojamas arbūzas – pirkėjai kasmet jo nuperka tiek, kiek sveria 400 dramblių, maždaug po 2,5 tūkst. tonų, o savo populiarumu jie nustelbia net ir visų laikų populiariausią „Maximos“ prekę – bananus.

Pastarosiomis dienomis Lietuvą nuplovusios didelės audros ir lietingas oras užmarštyje paliko dar neseniai džiuginusius vasariškus karščius. Jau ne pirmą vasarą prekybos tinklas „Maxima“ stebi tendenciją, kad pašokus oro termometro stulpeliui aukštyn, pirkėjai dažniau renkasi gaivintis sveikais produktais ir vartoja daugiau šviežio derliaus vaisių bei daržovių.

„Pirkėjai pastaraisiais metais ypač pamėgo arbūzus. Vasaros metu savo populiarumu jie išstumia net karaliaujančius bananus ir tampa pačiu perkamiausiu produktu. Šiemet pastebėjome, kad pirkėjai vis labiau pamėgo temines vaisių, uogų ir daržovių dienas, kurių metu suteikiama galimybė paragauti vis daugiau naujų skonių. Iki šiol turėjome obuolių, pomidorų, uogų ir kaulavaisių dienas, o šįkart pastebėję vis dar neblėstantį pirkėjų susidomėjimą vasaros populiariausiai prekei, nusprendėme visą šią savaitę paskirti gausesniam arbūzų bei melionų asortimentui. Šie vaisiai – puikus ir sveikas pasirinkimas tiek norint atsigaivinti namuose, tiek ir keliaujant į svečius. Arbūzas ar melionas atrodo išties efektingai, o ir patinka kone visiems – ir mažiausiems, ir vyresniems“, – dalijasi „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Išgėrė tiek vandens, kiek telpa beveik trijuose olimpiniuose baseinuose

Be to, arbūzai – ne vienintelė prekė, kurią šią vasarą prekybos tinklo pirkėjai gausiai krauna į vežimus. „Maximos“ duomenimis, į vasaros prekių topus patenka ir bulvinės daržovės, kurių įsigyjama apie 2 tūkst. tonų, taip pat arbūzų iš lyderio pozicijos išstumti bananai, įvairūs kaulavaisiai, agurkai, pomidorai.

„Šią karštą vasarą auga ir gaiviųjų gėrimų paklausa – tautiečiai labiausiai mėgsta negazuotą vandenį. Jo per pirmus vasaros mėnesius išgėrė beveik tris olimpinius baseinus, t. y., apie 6,7 mln. litrų. Pastebimai išaugo ir vaisių sulčių, gazuotų gėrimų ir vandens su skoniu pardavimai“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Įdomu ir tai, kad fiksavus Lietuvoje karščiausią vasaros dieną – birželio 28-ąją – pirkėjai skubėjo vėsintis ne tik vandeniu, bet ir buitiniais ventiliatoriais.  „Maximos“ duomenimis, tądien pirkėjai į parduotuves plūdo pirkti vėsinančio inventoriaus – buitinių ventiliatorių ir nuo saulės saugančių skėčių. Šių prekių pirkėjai įsigijo net 8 kartus daugiau nei įprastai. Taip pat parduotuvėse buvo dairomasi ir pripučiamų vandens pramogų prekių bei baseinų.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 11 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Daugiau informacijos:

El. paštas [email protected]

Pranešimą paskelbė: Urtė Paulauskaitė, MAXIMA LT, UAB

Įdomioji vasaros pardavimų statistika: tūkstančiai tonų arbūzų, iš lyderio pozicijos išstumti bananai ir olimpiniai baseinai vandens

Parašykite komentarą