Verslas

„Maximai“ paskelbus juokingai mažas kainas, pirkėjai plūstelėjo į parduotuves

Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ rugsėjo pradžioje paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad juokingai mažų kainų prekių per pirmąją savaitę buvo parduota nuo kelių iki keliasdešimt kartų daugiau nei įprastai. Lietuviai į prekių krepšelius dažniausiai dėjo žinomų prekės ženklų majonezą, kečupą, traškučius bei gėrimus. 

„Pirkėjai jau spėjo įvertinti prieš beveik dvi savaites startavusį išskirtinį mūsų pasiūlymą „Anekdotas, o ne kaina“, kurio metu prekybos tinklo parduotuvių lentynose gausu itin žemos kainos prekių. Šiuo laikotarpiu klientai kur kas pigiau nei įprastai gali įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Heinz“, „Hellmann‘s“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“ ar „Biovela“ mėsos gaminių. Dėl to šie produktai už tikrai juokingą kainą gali atsidurti kone kiekvieno kliento prekių krepšelyje“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.

„Vytauto“ vonios ir majonezo atsargos Kalėdoms 

Pasak M. Tilmanto, per pirmąją tokio pasiūlymo savaitę jau spėjo išryškėti pagrindiniai pirkėjų favoritai – jais tapo gėrimai „Vytautas“ ir „Coca Cola“, majonezas „Hellmann‘s“, kečupas „Heinz“ bei „Lay‘s“ bulvių traškučiai.

„Pardavimų rezultatai leidžia suprasti, kad šie produktai yra tikrai aktualūs pirkėjams. Keliais ar net keliasdešimt kartų išaugę pardavimai rodo, kad prekes už itin žemą kainą galimai įsigijo ir tie klientai, kurie įprastai sau to padaryti neleidžia. Kadangi nemaža dalis produktų, patenkančių į kategoriją „Anekdotas, o ne kaina“, yra ilgesnio galiojimo laiko, pirkėjai jų įsigyja didesnius kiekius ir taip sutaupo dar ženkliau“, – sako M. Tilmantas.

Prekybos tinklo duomenimis, vandens „Vytautas“ nuo rugsėjo 5 d. buvo nupirkta 9,4 karto daugiau nei įprastai, o vaisvandenių „Coca Cola“ 9,1 karto daugiau. Dar įspūdingesnis skirtumas fiksuotas majonezo „Hellmann‘s“ ir kečupo „Heinz“ pardavimuose – majonezo parduota 46,8 karto daugiau, o štai kečupo 27,1 karto daugiau. Bulvių traškučių „Lay‘s“ pirkėjai įsigijo 12,5 karto daugiau nei įprastai. 

„Anekdotas, o ne kaina“ metu pirkėjai gerokai pigiau gali įsigyti ir mėsos bei duonos gaminių, makaronų, kavos ar kūdikių sauskelnių. Daugelį prekių klientai įsigyja net 50 proc. mažesne kaina. Planuojama, kad šis pasiūlymas pirkėjus džiugins iki spalio 2 d.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Marius Burkauskas, UAB Headline agency

Parašykite komentarą