Verslas

„MHM“ įveda naują rinkos žaidėją statybų sektoriuje

Statybų sektoriuje puikiai pažįstamas, inovatyviais bei pažangiais sprendimais pasižymintis prekės ženklas „Hitachi Construction Machinery“ sugrįžta į Lietuvos rinką. Bendradarbiauti bei atstovauti  daugiau nei keturis dešimtmečius rinkoje lyderiaujančios įmonės vardą įsipareigojo įmonė „Mobile Heavy Machinery“ (toliau „MHM“).

„Hitachi“ Lietuvoje – naujovė?

„Hitachi Construction Machinery“ – Japonijoje gimusi įmonė, kuri tapo globaliu verslu, įsitvirtinusiu keliuose žemynuose. „Hitachi” yra sunkiai pralenkiama rinkos lyderė, kadangi nenustoja tobulėti ir nuolat pirmauja inovacijų bei naujausių technologijų srityje.

Lietuvoje ir anksčiau buvo galima „Hitachi“ įrangą įsigyti iš skirtingų atstovų, tačiau „Hitachi Construction Machinery“ nutarė efektyviau plėsti rinką, didinti technikos, serviso bei dalių prieinamumą, todėl atstovavimo teises  sutarta perduoti „ALWARK“ grupei. Kadangi mūsų įmonė priklauso ALWARK grupei, Lietuvoje „Hitachi“ atstovais tapome mes – UAB „Mobile Heavy Machinery“, o Latvijoje – jais tapo SIA „ALWARK“, – teigia „MHM“ vadovas Mykolas Baciuška.

Svarbiausia – kokybė ir pasitikėjimas

Pasak M. Baciuškos, net pasaulyje susiklosčiusi COVID-19 situacija nesumažina optimizmo, kadangi naujausi „Hitachi“ ekskavatorių modeliai ZX210LC-6 bei ZW310-6 – sėkmingai atranda klientus Lietuvoje, nepalikdami abejingų, o pati technika išsiskiria per ilgus metus išdirbta kokybe ir užsitarnautu pasitikėjimu.

„Hitachi“ technika išsiskiria savo patikimumu – kiekvienas produktas išleidžiamas į rinką po ypač ilgų bandymų, todėl kiekvienas techninis sprendimas iki galo išdirbtas, technika ilgai tarnauja ir yra labai vertinama įrangos naudotojų bei pirkėjų, o tai lemia aukštą įrangos vertę. „Hitachi“ technika nėra tiesiog variklis, hidrauliniai siurbliai, strėlė ir jos ilgis, „Hitachi“ – tai bendrai suderinta sistema, kuri veikia kaip vientisas organizmas, todėl dažnai operatoriai, pradėję dirbti su „Hitachi“ statybine technika, daugiau nebenori persėsti į kito gamintojo techniką“, – pasakoja M. Baciuška.

Pirkti ar nuomotis?

Gyvename laikais, kai žmonėms svarbu turėti galimybę keisti ir bandyti. Vis rečiau žmonės įsipareigoja daiktams, todėl tai reiškia, jog verslai turi taikytis prie klientų norų bei galimybių. Vis dažniau pirkėjas vertina galimybę ne pirkti daiktą, o skolintis reikalingą techniką, kuri padeda įgyvendinti numatytus projektus.

Galimybė nuomotis svarbi ne tik paslaugų, bet ir statybų sektoriuje: „UAB „Mobile Heavy Machinery“, bendradarbiaujanti su „Hitachi Construction Machinery“ gali pasiūlyti ir nestandartinę techniką, atitinkančią kliento poreikius, pavyzdžiui: specializuotus pastatų griovimo ekskavatorius, ilgastrėlius ekskavatorius ar specializuotus kasimo ekskavatorius“.

Dabartinės tendencijos rodo, kad vis labiau esame linkę inovuoti turimus produktus, didinant jų efektyvumą, o klientui teikiant patogiausias naudojimo sąlygas. „Hitachi“ siūlo platų papildomų paslaugų spektrą – nuomos programą „Rent To Rent“, nuotolinį technikos parko priežiūros programėlę – „Consite“, kurios pagalba kiekvienas įrangos savininkas gali stebėti technikos duomenis esamu momentu, ar ilgesniuoju periodu; programėlė informuoja gamintojo atstovą ir technikos savininką apie planuojamą techninį aptarnavimą ar remontą“, – pasakoja M. Baciuška.

Naujo žaidėjo atsiradimas Lietuvos rinkoje

Naujo žaidėjo pasirodymą rinkoje visada galima vertinti daugiaprasmiškai. Klientams dažnai tai reiškia daugiau pasirinkimų – ir įrangos, ir kainų prasme. Konkuruojančioms įmonėms tai gali tapti stimulu neužmigti ant laurų ir tobulėti. Patiems „MHM“ bendradarbiavimas su pasaulyje pripažintu prekės ženklu reiškia tai, kad savo klientams galės siūlyti kokybišką įrangą ir didinti pasirinkimo galimybes tarp jau ir taip siūlomų uostinių kranų, hidraulinių krovos ekskavatorių ir karjerinės technikos.

Pranešimą paskelbė: Miglė Savickaitė, Agentūra 1323 (UAB Trylika-dvidešimt trys)

Parašykite komentarą