Verslas

Nauja „Verslios Lietuvos“ kampanija kviečia neriboti verslo geografijos su keliaujančiais šalies gamintojų produktais

„Verslios Lietuvos“ sukurta ir administruojama nemokama eksportuotojų duomenų bazė atsinaujino ir pakeitė pavadinimą. Tarptautinių verslo pažinčių platforma „B2Lithuania“ pradeda tarptautinę kampaniją, kviečiančią Lietuvos verslus eksportuoti, o užsienio bendroves rinktis jų produkciją. Kampaniją lydėsiančiose vizualizacijose iš paukščio skrydžio kūrybiškai vaizduojami Lietuvos įmonių gaminiai, sunkvežimiu keliaujantys į užsienį. Vizualinį sprendimą sukūrė populiarumo sulaukusio projekto „Karantino portretai“ autorius Adas Vasiliauskas.  

Nuo 2015 m. veikianti ir daugiau nei 2,6 tūkst. Lietuvos eksportuojančių verslų pritraukusi eksportuotojų duomenų bazė atsinaujino ir sugrįžta kaip naujos kartos verslo pažinčių platforma „B2Lithuania“ su ambicingu tikslu šį skaičių padvigubinti.  

„Kampanijos šūkis „Neribok verslo geografijos su B2Lithuania“ (angl. Expand your Horizon with B2Lithuania) kviečia Lietuvos verslus mąstyti globaliai ir išdrįsti eksportuoti. Pasitelkę Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją ir šmaikščias Ado Vasiliausko vizualizacijas raginame vietos verslininkus naudotis šiuolaikišku įrankiu ir užsibrėžti ambicingų eksporto tikslų. Užsienio partneriams šios vizualizacijos komunikuoja apie Lietuvos prioritetinių eksporto sektorių produktus ir paslaugas, o per žaismingus veikėjus – atskleidžia šalies vertybes“, – sako „Verslios Lietuvos“ Eksporto departamento vadovė Rasa Uždavinytė.  

Eksportas iš paukščio skrydžio 

„B2Lithuania“ verslo pažinčių platformos žinomumo didinimo Lietuvoje ir užsienyje kampaniją lydės dronu darytos Ado Vasiliausko nuotraukos su kvietimu registruotis platformoje.  

„Ieškojau būdo, kaip įdomesniu kampu parodyti Lietuvos bendrovių gaminamus produktus, kad šie atkreiptų tiek vietos, tiek užsienio verslininkų dėmesį. Įprastai matome dengtus sunkvežimius ir galime tik spėlioti, kas keliauja jų viduje. Taip kilo idėja pavaizduoti Lietuvos eksporto produkciją atviroje sunkvežimio priekaboje iš paukščio skrydžio. Be to, nusprendžiau „prakalbinti“ prekes ir paslaugas šalia pavaizduodamas veikėjus – vizualizacijose matome ir vandenlentininką, čiuožiantį ant Lietuvos IT bangos, ir superherojų, lenktyniaujantį su šalyje kuriamais dronais“, – pasakoja fotografas.  

Projekto kampanijos vizualizacijose kūrybingai vaizduojami verslų atributai ar paslaugos iš šešių prioritetinių Lietuvai eksporto sektorių: baldų, IT, maisto ir gėrimų, gyvybės mokslų, tradicinės inžinerijos ir aukštųjų technologijų inžinerijos.

Aukštųjų technologijų sektoriui atstovauja bendrovės „Thrust“ pagamintas dronas, su kuriuo lenktyniauja greta skrendantis superherojus – tai Lietuvos veržlumo ir ambicingų siekių metafora. Tradicinės inžinerijos atstovų „Solet Technics“ gaminamos saulės jėgainės kampanijoje susietos su šiluma ir darna.

Išvystytą skaitmeninę infrastruktūrą ir kūrybingus profesionalus IT sektoriuje iliustruoja kompiuterine IT banga meistriškai sliuogiantis jaunuolis ant vandenlentės. Biofarmacijos ir medicinos prietaisų bendrovės „Biomapas“ paslaugos atskleistos per pasitikėjimu medicinos mokslui spinduliuojantį pacientą, kuriam diagnostika moderniais įrankiais atlieka susikaupusi gydytoja. Scena su išmaniųjų baldų gamybos įmonės „Emko“ produkcija atspindi patikimumą ir patogumą, o  vieno didžiausių Europoje vertikalių organiško maisto gamintojų „Auga Group“ „žaliasis“ traktorius ir jo kabinoje šaukiantis vyras – šiuolaikinio žemės ūkio jėgą ir vystymosi greitį.

A. Vasiliausko iliustracijos bus naudojamos „B2Lithuania“ platformos komunikacijai užsienio ir Lietuvos žiniasklaidoje, vizualizacijos lydės reklamines kampanijas, įrašus socialiniuose tinkluose ir kitas „Verslios Lietuvos“ iniciatyvas. 

Daugiau nei statiškas duomenų katalogas  

„Platforma „B2Lithuania“ skirta ieškantiems galimybių eksportuoti savo produkciją į užsienio rinkas. Atnaujintą versiją paleidome praeitų metų pabaigoje, tad lietuviškos įmonės platformoje jau gali pateikti išsamius savo veiklos aprašymus, dalintis įvaizdiniais vaizdo klipais, informacija apie turimus leidimus, sertifikatus, verslo gamybinius pajėgumus, patirtį eksportuojant bei kontaktinę informaciją. Užsienio įmonės platformoje gali susipažinti su šia informacija ir čia pat organizuoti virtualius verslo susitikimus su Lietuvos įmonėmis“, – sako R. Uždavinytė.  

Siekiančios susirasti užsienio partnerių eksportuojančios įmonės platformoje „B2Lithuania“ gali registruotis nemokamai, o duomenų bazės patikimumą užtikrina „Verslios Lietuvos“ konsultantai, tikrinantys ir patvirtinantys pateikiamą informaciją. Atnaujintoje platformoje bendrovės suskirstytos pagal verslo sektorius, tad užsienio partneriams jų ieškoti patogu. Be to, galima atlikti išplėstinę Lietuvos įmonių paiešką pagal geografinę vietą, dydį, grotažymes, apyvartą, licencijas, sertifikatus ir kt.  

„Įprastai tokio tipo duomenų bazės yra mokamos arba riboto funkcionalumo, o COVID-19 pandemijos metu nutrūkus parodoms ir verslo kelionėms, susirasti patikimą partnerį tapo sudėtinga. Su „B2Lithuania“ galite būti pastebėti tarptautinėje rinkoje skyrę vos 10 minučių“, – sako R. Uždavinytė. 

Pasak jos, „B2Lithuania“ yra ne tik verslo pažinčių platforma, bet ir virtuali paroda – tai erdvė, kurioje atskleidžiamas Lietuvos eksporto potencialas, pristatomi šalies prioritetinių sektorių privalumai. Platformoje registruotis ir ieškoti partnerių eksportui gali bet kuris Lietuvos verslas adresu www.b2lithuania.com. 

Šią kampaniją „Versli Lietuva“ įgyvendina kartu su komunikacijos agentūra „Integrity PR“.

Pranešimą paskelbė: Martynas Pasiliauskas, Integrity PR

Parašykite komentarą