Verslas

Skubantys klientai iš degalinių reikalauja vis didesnio maisto ir kavos pasirinkimo

Šiuolaikinėms degalinėms nebepakanka būti tiesiog vietomis, kuriose keliautojai prisipila degalų ir vyksta toliau. Degalinėse žmonės nori atsipalaiduoti, pailsėti ir pasistiprinti prieš išvyką, todėl jos privalo prisitaikyti prie kliento poreikių ir pasiūlyti jiems ne tik kavos, bet ir įvairaus, o svarbiausia, visaverčio maisto.

Tai patvirtina ir degalinių tinko „Viada LT“ Maitinimo paslaugų vystymo skyriaus vadovas Artūras Kareckas, teigdamas, kad įmonė 40 proc. pelno sugeneruoja iš degalinėse parduodamų prekių ir greitojo maisto.

„Jau seniai klientai į degalines užsuka ne tik įsipilti degalų. Įpratę prie greito gyvenimo tempo čia jie ir pusryčiauja, ir ilsisi ilgesnių kelionių metu, specialiai užsuka mėgstamos kavos puodeliui. Tad tikrai stengiamės, kad mūsų degalinių parduotuvėse sau tinkančių užkandžių rastų kiekvienas“, – sako A. Kareckas.

Pageidauja vis įvairesnio maisto

Praėjusių metų spalio mėn. „Nielsen“ atliktas tyrimas parodė, kad 90 proc. Lietuvos gyventojų apsilanko degalinėse ne rečiau nei kartą per mėnesį, tuo tarpu 42 proc. – bent kartą per savaitę. Kas trečias klientas, kuris užsuka į degalines, įsigyja kavos, o kas ketvirtas – nusiperka karšto maisto arba įvairių kepinių.

Pavyzdžiui, „Viada“ degalinėse perkamiausias savo gamybos sumuštinis šiuo metu yra „Grill“ sumuštinis su kumpiu ir sūriu, o bandelių kategorijoje paklausiausios yra įvairios spurgytės su pagardais ir įdarais: lazdynų riešutais, uogomis ar obuolių įdaru. Bandelių, lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu, „Viada“ degalinėse buvo parduota beveik trečdaliu daugiau, tuo tarpu savos gamybos sumuštinių – penktadaliu daugiau.

Taip pat pastaruoju metu itin daug populiarumo sulaukia tortilija ir kesadilija su vištiena bei mėsainis su sūriu, o mėgiamiausias svečių dešrainis yra „Žalgirio“ su bekono dešrele, kuris valgiaraštyje atsirado po to, kai „Viada“ tapo „Žalgirio“ partneriu Eurolygoje.

Per 100 procentų išaugo ir salotų pardavimai, o tai, anot A. Karecko, buvo nulemta sprendimo kartu su salotomis svečiams pasiūlyti ir nemokamą puodelį kavos.

Be to, atsižvelgiant į klientų norus, didelėse degalinėse buvo sukurta darbuotojų, atsakingų už šviežio maisto ruošimą, pozicija. Jie degalinėse ruošia salotas, sumuštinius ir kitą parduodamą maistą. „Sukurdami naują darbo poziciją atliepiame klientų lūkesčius ir visuomet turime šviežių bei kokybiškų gaminių, galime efektyviau planuotis darbus“ – teigia A. Kareckas.

Remiantis šių metų birželio mėn. „Nielsen“ tyrimu, 27 proc. Lietuvos pirkėjų ketina daugiau išleisti šviežiems, o 22 proc. – sveikatą gerinantiems produktams, taigi ir „Viada“, pasak A. Karecko, ketina vadovautis šiomis vartotojų elgsenos tendencijomis.  

„Asortimentas yra lyg gyvas organizmas, tad nuolat peržiūrimas. Tai, kas patinka didžiųjų miestų gyventojams, nebūtinai yra populiaru regionuose. O ir patys klientai tampa vis labiau sąmoningesni, atkreipiantys dėmesį ne tik į kainą, tačiau ir į produktų sudėtį. Pavyzdžiui, pastebime, kad klientai vis dažniau pageidauja augalinės kilmės maisto, todėl matydami šią kryptį, sieksime patenkinti ir šiuos klientų poreikius“, – pasakoja A. Kareckas.

Kavos kokybė nenusileidžia populiarioms kavinėms

Itin daug dėmesio degalinių tinklas skiria ne tik maistui, tačiau ir kavos ir jos gėrimų asortimentui. Degalinėse atnaujinti kavos aparatai, kurie gali pasiūlyti platų karštų ir šaltų kavų asortimentą su įvairiausių skonių sirupais, ir leidžia rinktis, su kokiu pienu balinti kavą – įprastu, be laktozės ar augaliniu.

„Mūsų degalinėse esantys modernūs kavos aparatai pagamina ne tik įvairaus skonių karštas ar šaltas kavas, bet ir tokias kavas, kaip cold brew ar nitro. Matome, kad šiltuoju sezonu jos ypač populiarios tarp mūsų klientų, juolab, kad kokybe nenusileidžia jaunimo mėgstamoms populiariose kavinėse ruošiamoms kavoms išsinešti“, – teigė „Viada LT“ Maitinimo paslaugų vystymo skyriaus vadovas.

Šiuo metu bendrovei priklausančiose degalinėse daugiausia parduodama latte ir juodos kavos. Neseniai svečiams pasiūlytas matcha skonio latte gėrimas taip pat sulaukė didelio populiarumo, o pirmųjų pozicijų vis nepraranda sūrios karamelės skonio kavos gėrimai. Šiltuoju laikotarpiu itin populiarūs šalti gėrimai (slushy limonadai, šviežiai spaustos sultys, glotnučiai). Jų pardavimai lyginant su praėjusias metais padidėjo 80 proc.

Nauja karta atneša naujų pokyčių

„Visus šiuos pokyčius degalinėse diktuoja klientų poreikiai. Dažnai sakoma, kad gyventojų vartojimo ir apsipirkimo įpročiai nuolat keičiasi, tačiau keičiasi ir pirkėjų karta. Į darbo rinką įsiliejanti naujoji Z karta atneša savo poreikius, kuriuos atliepti mes esame puikiai pasirengę“, – aiškina A. Kareckas

Anot bendrovės Maitinimo paslaugų vystymo skyriaus vadovo, jaunajai kartai geros kainos nebeužtenka, jiems svarbu tvarumas bei pasirinkimo galimybės, todėl „Viada“ degalinėse ir toliau bus naujinamas asortimentas, siūlomos tvaresnės pakuotės ir kiti kompleksiniai sprendimai.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Skubantys klientai iš degalinių reikalauja vis didesnio maisto ir kavos pasirinkimo


Skubantys klientai iš degalinių reikalauja vis didesnio maisto ir kavos pasirinkimo


Skubantys klientai iš degalinių reikalauja vis didesnio maisto ir kavos pasirinkimo

Parašykite komentarą